تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم || لباس فرم مهمانداری || لباس فرم اداری || مانتو فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

مانتو و شلوار فرم اداری / مانتو شلوار فرم اداری شیک/
لباس فرم اداری زنانه |لباس فرم اداری زنانه و خانم ها |

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

برند سازی با استفاده از المان های سازمانی

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

هر یک از وجوه بصری برند که در داخل یا خارج یک سازمان یا شرکت استفاده می‌شوند طراحی خاصی صورت میگیرد.
موارد بصری مانند : مانتو فرم اداری ، لباس فرم ، لباس فرم هواپیمایی و لوازم داخلی سازمان تا تابلوهای سازمانی و سر در مجموعه متفاوت هستند.
با توجه به توضیح بالا، میتوان کاربردهای مهم المان های بصری یک سازمان یا موسسه را به صورت زیر بیان کرد:

هر سازمان ، شرکت ، اداره یا بنگاه اقتصادی و … نیازمند برنامه ای از پیش اندیشیده شده جهت ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود است.
سازمان ها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر سعی در خلق تصویری متمایز از خود در اذهان مشتریان و مخاطبین داشته و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا اولین تصویر ذهنی مخاطبین از آن گروه کالایی یا خدماتی را از آن خود نماید. آنچه مسلم است برند سازی، لازمه چنین هدفی است که باید بر اساس برنامه ای منظم و مدون بر حوزه های تولید وبازرگانی، اعمال گردد. این مفهوم را نباید با برندسازی اشتباه گرفت، در واقع ایجاد هویت بصری بخش از برنامه برندسازی است.


هویت بصری سازمانی، تصویری متحد و یکپارچه از سازمان ایجاد می کند. از نشانه( آرم) و اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه خودروهای در اختیار، تا سبک و سیاق تبلیغات، از یکسان سازی و استاندارد سازی لوگو، نشانه ها، رنگ ها، فونت ها گرفته تا هر چیزی که به آن سازمان مربوط می شود را شامل می شود و آگاهی نسبت به سازمان را افزایش می دهد.
هویت سازی بصری اقدامی مهم و خطیر است که با انجام دادن آن نام تجاری سازمان یا محصول آن، وجه، نمود و ارزش افزوده پیدا می کند. اگر این هویت به درستی طراحی و اجرا شود، یادآور همیشگی و مستمر چهره سازمان بوده که در همه جا قابل رؤیت بوده و همه سهامداران، مشتریان و مخاطبان با دیدن آن خرسندانه به حرکت در آمده و وفاداری خود نسبت به برند را افزایش می دهند.

لباس فرم اداری زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۲

ویژگی یک مدیر موفق

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

هر فردی که مدیریت یک شرکت ، سازمان ، مجموعه را به عهده دارد باید تمامی صفات اخلاقی و نکات مثبت را نسبت به سایر مدیران داشته باشد. در تمام تمدن های بشری در زمان های گوناگون این یک اصل پذیرفته شده است که مردم یک مدیر سالم، درستکار، راستگوی و پای بند به قانون را بیشتر می پسندند. در دنیای امروز ما ، مدیریت یک علم در حال رشد به شمار می رود که نیازمند به یاد گیری و تحصیل می باشد. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟
امروز در خدمت شما دوستان هستیم تا چند ویژگی مهم و بارز را برای یک مدیر موفق با هم بررسی کنیم.

برقراری نظم

یکی از مهارت هایی که مورد نیاز یک مدیر موفق می باشد این است که توانایی برقراری نظم در محیط کار را داشته باشد.یک مدیر موفق باید بتواند با توجه به جو عمومی مجموعه و بدون آن که تشنجی به وجود بیاید نظم عمومی را کنترل کند.

انتقادپذیر و صبور

مدیران در عین حال باید به کارمندانشان فرصت دهند که در یک فضای سالم و مؤدبانه ، نقدهای خود را مطرح کنند.کسی که مدیریت یک مجموعه را بر عهده می گیرد ، باید بداند که در هر مجموعه ای از یک کلاس درس تا اداره ی یک کشور همواره درباره اش انتقاد وجود خواهد داشت. کسی که تحمل انتقادات افراد مختلف را ندارد ، اساساً نباید وارد فاز مدیریتی شود و اگر کسی بخواد تمام انرژی اش را صرف مقابله با افراد کند مسلما از وظایف اصلی اش باز می ماند.

ارزیابی دوره ای

یک مدیر خوب باید مانند یک ناخدا دائما تمام کشتی و مسیر را زیر نظر داشته باشد که آیا کشتی تحت مدیریت او در مسیری که تعیین شده پیش می رود یا خیر؟ این که ارزیابی دوره ای در چه بازه زمانی (روزانه ، هفته ای ، ماهانه ) انجام گیرد ، بستگی به نوع کارتان دارد ولی آنچه مسلم است این که مدیریت بدون ارزیابی دوره ای ، راندن در تاریکی است. گاهی با یک ارزیابی متوجه می شویم که مسیر اشتباه است و یا با یک اصلاح کوچک سود دهی بسیار بالاتر می رود.

راستی و صداقت

کارکنان در بیشتر موارد مدیرانی را می پسندند که صادق و قابل اطمینان باشد. پذیرا بودن و خلوص از مهم ترین مواردی است که اغلب زیردستان از آن تقدیر می کنند و دوست دارند که مدیر آنان دارای این دو ویژگی باشد. راستی و صداقت مدیر باعث گسترش روابط زیردستان با وی و برخورد صمیمی و در نتیجه مدیریت اثربخش می شود.

از اشتباه کردن کارکنان نهراسید

احتیاط کنید که کارکنان را از اشتباه کردن نهراسانید. در این صورت کارمندان به مرور زمان تمایلی به تصمیم گیری شخصی ندارند چون ممکن است اشتباه کنند و دائما خود را با شما چک می کنند.در ظاهر شاید این از نظر شما خوب باشد ولی با این کار هیچ جای پیشرفتی برای آن ها باقی نمانده و کلی از زمان خود را باید صرف رسیدگی به ریز کارهای پرسنل کنید..به آنها اعتماد کنید و حاشیه خطایی برایشان در نظر بگیرید.
نکته
در کنار موارد بالا به این نکته دقت کنید که از ابزار ها برای مدیریت مجموعه خود استفاده کنید. به عنوان مثال برای برقراری نظم می توان از یک نوع پوشش یکسان همانند لباس فرم استفاده کرد.
نوشته شده : تولیدی مانتو

مدیران موفق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۰

ویژگی های یک لباس فرم مناسب

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

ویژگی های یک لباس فرم مناسب

داشتن یک ظاهر مناسب یکی از ضروریات در محل کار همه ما است. وقتی ظاهر ما مناسب نباشد مطمئنا از ما به خوبی استقبال نخواهد شد و در بعضی مواقع حتی شانس پیشرفت را از دست خواهیم داد. بی توجهی به ظاهر از محبوبیت ما در محل کارما می کاهد. سوالی که اکثر افراد زیاد می پرسند این است که لباس فرم مناسب ما در محل کار ما کدام است؟ در این مقاله راهکارهایی را برای انتخاب لباس فرم مناسب محل کار در اختیارتان می گذاریم.
معمولا هر محیط کاری قانون پوشش خاصی دارد و همه باید از آن پیروی کنند. اما هرکسی به طور متفاوت بنا به سلیقه لباس فرم مناسب محل کار خود را انتخاب می‌کند.
ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما اکثرا در این مورد اشتباه می‌کنند. لباس های فرم بزرگ و یا کوچک انتخاب نکنید چون اصلا خوب به نظر نمی‌رسند .
توجه کنید که عینک را خیلی پایین بینی قرار ندهید، و با آن بازی نکنید چون واقعا حواس بقیه را پرت می‌کند.
هیچوقت با موهای خیس از خانه بیرون نروید چون به نظر می‌رسد که از زندگیتان راضی نیستید و علاقه‌ای به شغلتان ندارید.
یک کیف مناسب که وسایل داخل آن دیده نشود انتخاب کنید و داخل آن را همیشه مرتب نگه دارید مخصوصا کیف‌هایی که زیپ ندارند و هر کسی داخل آن را می تواند ببیند اصلا مناسب نیستند. گشتن زیاد داخل کیف برای پیدا کردن وسایل در آن جلوه خوبی ندارد.
از عطر‌های تند استفاده نکنید. از دوستانی که به آن‌ها اعتماد دارید درباره عطر‌هایی که استفاده می‌کنید بپرسید و نظر بخواهید. از ضد عرق و عطرهای ملایم استفاده کنید.
کفش براق اولین چیزی است که توجه را به خودش جلب می‌کرد. پس همیشه کفش‌هایتان را واکس زده نگه دارید.
هیچ وقت ریسک نکنید و با لباس فرم بدون اتو به محل کارتان نروید.
از ساعت استفاده کنید، ساعت باعث می شود شما وقت شناس به نظر برسید.
به رنگ لباس فرمی که می‌پوشید توجه کنید. لباس های فرم تیره قدرت بیشتری را نسبت به لباس های فرم روشن‌تر نشان می‌دهند.
اگر می‌خواهید کار خود را ارائه دهید سعی کنید رنگ لباس فرم شما با صحنه پشت سرتان هم رنگ نباشد.
به این نکته توجه کنید که لباس‌های فرم براق حواس را پرت می‌کند و تعادل دیداری را به هم می‌زنند. از پوشیدن این نوع از رنگ‌ها در محیط کار اجتناب کنید.
از کفش‌ های پاشنه‌ دار خیلی بلند ،مانتو فرم اداری خیلی کوتاه، مدل موی نامناسب و … برای محیط کار اجتناب کنید. زیرا باعث می‌شود روی حرف‌هایتان حساب نکنند.
قرار نیست رکورد بزنید. وقتی چند تا انگشتر در انگشتان شما باشد تمام تمرکز طرف مقابل روی انگشتان شما خواهد بود. همینطور اگر النگوها بهم برخورد کنند و صدا دهند، جلوه خوبی ندارد.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو

لباس فرم اداری زنانه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۶

مانتو اداری

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ

مانتو اداری

لباس نشانگر شخصیت هر فردی است، انتخاب مانتو بر اساس اندازه قد ، اندازه اندام و سلیقه هر فردی است. مانتو هایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آن‌ها در محیط های اداری استفاده می‌کنید حتما باید تن خور مناسبی داشته باشند ، و از لحاظ رنگ هم مناسب شما و محیط اداری شما باشد. همچنین مناسب بودن پارچه برای فصل را نیز به این فاکتورها باید اضافه کنیم.
تولیدی مانتو مزون جلال در این مقاله قصد دارد اطلاعاتی برای مدل مانتو اداری مناسب محیط کار و دانشگاه در اختیار شما قرار دهد.
سعی کنید برای انتخاب مانتو اداری برای محیط کار یا دانشگاه از رنگ‌های تیره تر مثل مشکی، قهوه ای ، سورمه ای و خاکستری … استفاده کنید.
رنگ قهوه‌ای و آجری رنگ‌های مناسب برای مانتوهای رسمی اند و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
خانم‌ هایی با قد کوتاه و متوسط ، مدل مانتو اداری کمی بلند پیشنهاد می‌شود.
همچنین خانم‌هایی قد بلند بهتر است مانتوهای کوتاه تر بپوشند. برای فصل پاییز و زمستان که هوا سرد است، مانتو های اداری با رنگ‌های تیره بسیار مناسب هستند. می‌توانید در این فصل‌ها از انواع بارانی نیز استفاده کنید. اگر از هواداران رنگ های روشن و زنده تر هستید، رنگ هایی مانند کرم، زیتونی و قهوه ای روشن بپوشید.
خانم‌ های چاق بهتر است از مانتو هایی با خطوط عمودی در طرح پارچه استفاده کنند. دقت کنید خطوط افقی، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

مدل مانتو اداری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۵

لباس فرم هتل و رستوران

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

لباس فرم هتل و رستوران

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده لباس فرم هتل ها و لباس فرم رستوران ها با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و جدید با اهداف بلند در زمینه تهیه و تولید و پخش انواع لباس فرم هتل و رستوران فعالیت دارد.
تولید لباس فرم هتل
تولید لباس فرم رستوران
تولید لباس فرم کترینگ ها
تولید لباس فرم تالار ها
تمامی لباس های فرم هتل و رستوران ذکر شده دارای رنگ بندی و با استفاده از بهترین پارچه جهت تولید مورد استفاده قرار میگیرد.
در لباس های فرم هتل و رستوران امکان تولید در رنگ بندی های مختلف با توجه به مانتو و شلوار فرم اداری ، می باشد .

لباس فرم هتل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۴

پاک کردن آدامس از لباس

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

پاک کردن آدامس از لباس

روش های مختلفی برای پاک کردن آدامس چسبیده به لباس وجود دارد که ما در این مقاله به آن می پردازیم .
آدامس از جمله خوراکی هایی است که وقتی به لباس می چسبد، مشکل ساز می شود و به راحتی برطرف نمی شود مخصوصا این اتفاق بیشتر در محیط کار می افتد حال فرض کنید که آدامسی به لباس فرم اداریتان بچسبد چه اتفاقی می افتد ؟ مشخصا اگر نتوانید آن را پاک کنید مجبورید یک لباس فرم دیگر تهیه کنید.
در ادامه چندین روش مختلف برای پاک کردن آدامس از روی پارچه آمده است:
فریز کردن آدامس :
اگر آدامس به لباس چسبیده است می توانید آن را در فریز قرار دهید تا آدامس سفت شود، سپس با تراشیدن به راحتی از لباس جدا می شود. اگر آدامس به جایی چسبیده که امکان در فریز قرار دادن وجود ندارد، مانند مبل، صندلی و …، می توانید از تکه های یخ استفاده نمایید و آن را بر روی آدامس بمالید تا به این ترتیب تکه های آدامس کنده شود.
سرکه :
بر روی محلی که آدامس چسبیده است سرکه بمالید به نحوی که سرکه، لکه آدامس را در بر بگیرد. به این ترتیب آدامس در سرکه حل شده و راحت پاک می شود. اگر قبل از انجام این کار سرکه را گرم کنید، این کار بسیار سریعتر و راحت تر انجام خواهد شد. می توانید این کار را با آبلیمو نیز انجام دهید.
سفیده تخم مرغ :
سفیده تخم مرغ می تواند آدامس چسبیده به لباس و مو را پاک کند. برای انجام این کار، سفیده تخم مرغ را روی آدامس بریزید، بعد از چند دقیقه به آرامی و با ناخن، تکه های آدامس را جدا نمایید.
مایع ظرفشویی و نمک :
در صورتی که آدامس روی پارچه پخش شده باشد، این روش می تواند مفید واقع شود. برای این کار ابتدا بر روی لکه آدامس، مایع ظرفشویی و سپس نمک بریزید و سپس با استفاده از چاقو یا کاردک یا وسیله ای مشابه، تکه های آدامس را جدا کنید.

پاک کردن آدامس از لباس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۴

ویژگی های یک لباس فرم مناسب

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ

ویژگی های یک لباس فرم مناسب

داشتن یک ظاهر مناسب یکی از ضروریات در محل کار همه ما است. وقتی ظاهر ما مناسب نباشد مطمئنا از ما به خوبی استقبال نخواهد شد و در بعضی مواقع حتی شانس پیشرفت را از دست خواهیم داد. بی توجهی به ظاهر از محبوبیت ما در محل کارما می کاهد. سوالی که اکثر افراد زیاد می پرسند این است که لباس فرم مناسب ما در محل کار ما کدام است؟ در این مقاله راهکارهایی را برای انتخاب لباس فرم مناسب محل کار در اختیارتان می گذاریم.
معمولا هر محیط کاری قانون پوشش خاصی دارد و همه باید از آن پیروی کنند. اما هرکسی به طور متفاوت بنا به سلیقه لباس فرم مناسب محل کار خود را انتخاب می‌کند.
ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما اکثرا در این مورد اشتباه می‌کنند. لباس های فرم بزرگ و یا کوچک انتخاب نکنید چون اصلا خوب به نظر نمی‌رسند .
توجه کنید که عینک را خیلی پایین بینی قرار ندهید، و با آن بازی نکنید چون واقعا حواس بقیه را پرت می‌کند.
هیچوقت با موهای خیس از خانه بیرون نروید چون به نظر می‌رسد که از زندگیتان راضی نیستید و علاقه‌ای به شغلتان ندارید.
یک کیف مناسب که وسایل داخل آن دیده نشود انتخاب کنید و داخل آن را همیشه مرتب نگه دارید مخصوصا کیف‌هایی که زیپ ندارند و هر کسی داخل آن را می تواند ببیند اصلا مناسب نیستند. گشتن زیاد داخل کیف برای پیدا کردن وسایل در آن جلوه خوبی ندارد.
از عطر‌های تند استفاده نکنید. از دوستانی که به آن‌ها اعتماد دارید درباره عطر‌هایی که استفاده می‌کنید بپرسید و نظر بخواهید. از ضد عرق و عطرهای ملایم استفاده کنید.
کفش براق اولین چیزی است که توجه را به خودش جلب می‌کرد. پس همیشه کفش‌هایتان را واکس زده نگه دارید.
هیچ وقت ریسک نکنید و با لباس فرم بدون اتو به محل کارتان نروید.
از ساعت استفاده کنید، ساعت باعث می شود شما وقت شناس به نظر برسید.
به رنگ لباس فرمی که می‌پوشید توجه کنید. لباس های فرم تیره قدرت بیشتری را نسبت به لباس های فرم روشن‌تر نشان می‌دهند.
اگر می‌خواهید کار خود را ارائه دهید سعی کنید رنگ لباس فرم شما با صحنه پشت سرتان هم رنگ نباشد.
به این نکته توجه کنید که لباس‌های فرم براق حواس را پرت می‌کند و تعادل دیداری را به هم می‌زنند. از پوشیدن این نوع از رنگ‌ها در محیط کار اجتناب کنید.
از کفش‌ های پاشنه‌ دار خیلی بلند ،مانتو فرم اداری خیلی کوتاه، مدل موی نامناسب و … برای محیط کار اجتناب کنید. زیرا باعث می‌شود روی حرف‌هایتان حساب نکنند.
قرار نیست رکورد بزنید. وقتی چند تا انگشتر در انگشتان شما باشد تمام تمرکز طرف مقابل روی انگشتان شما خواهد بود. همینطور اگر النگوها بهم برخورد کنند و صدا دهند، جلوه خوبی ندارد.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو

لباس فرم اداری زنانه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۳