تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم || لباس فرم مهمانداری || لباس فرم اداری || مانتو فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

مانتو و شلوار فرم اداری / مانتو شلوار فرم اداری شیک/
لباس فرم اداری زنانه |لباس فرم اداری زنانه و خانم ها |

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

لباس فرم

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ق.ظ

لباس فرم به عنوان یک لباس یکسان در محیط های اداری، کاری ، آموزشی و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از انقلاب صنعتی و تخصصی شدن مشاغل اداری و سازمانی و … ، استفاده از لباس فرم در این محیط ها متداول شد و رواج زیادی پیدا کرد. لباس فرم نماد یکپارچگی و یکسانی کارکنان بود. ادامه این روند در مدارس و مجتمع های آموزشی نیز نمود پیدا کرد. با این که سالها از به وجود آوردن لباس فرم می گذرد، بازهم بسیاری از شاغلین مؤسسات و ادارات از لباس فرم استفاده نمی کنند.
 بعضی مواقع افراد شاغل در سازمان ها و گاه مدیران در مقابل موضوع همسان سازی پوشش در محیط کار مقاومت می کنند و معتقدن که آنها را محدود می کند.
نظرات مختلف مردم در مورد استفاده از لباس فرم مانند مانتو و شلوار اداری که یک لباس فرم اداری زنانه می باشد باعث می شود که از پوشیدن  لباس های فرم امتناع می کنند ولی متخصصان درباره اهمیت، مزایا و معایب این لباس ها نظرات متفاوتی دارند.

لباس فرم

پوشش افراد شاغل در جوامع براساس مؤسسه محل کارشان است که این باعث ایجاد نوعی وجه تمایز و تفاوت ، تشخص و همبستگی بین اعضا می شود.
 لباس فرم به نوعی خط مرز ساخت رسمی و غیررسمی و اشاعه گر جو سازمانی حاکم است که منجر به تعهد بیشتر کارمندان می شود. لباس هایی همانند مانتو و شلوار اداری و لباس فرم اداری زنانه نمادهایی هستند که از طریق آن پیام هایی را به مخاطب می رسانند و نوع لباس پوشیدن فرد نیز نشانگر شخصیت اوست. لباس یکسان باعث می شود که تفاوت های شخصیتی افراد مشهود نبوده و همه با یک نگاه نگریسته شوند.
یکسان سازی پوشش و ایجاد هویت سازمانی
افرادی که از رضایتمندی شغلی برخوردار هستند و رابطه خوبی با محل کار خود دارند از یونیفرم اداری یا لباس فرم محل کار خود لذت برده و آن را  عاملی برای همرنگ سازی کارکنان می دانند. پوشش یکسان باعث از بین رفتن تفاوت های طبقاتی رایج در لباس های کارکنان شده و کارکنان از هر طبقه و گروه با لباسی یکسان در محیط کار خود حضور پیدا می کنند، از این رو هویت فرد به صورت گروهی و سازمانی و از طریق پوشش همسان مشخص می شود.: یکی از تبعات مصرف گرایی، تنوع طلبی است. یکسان سازی پوشش باعث جلوگیری از تنوع طلبی می شود، اگر همسان سازی لباس فرم در محیط کار وجود نداشته باشد فرد از طریق جنس، مارک و نوع لباس فرم تمایزهای طبقاتی و شخصیتی را حس نکرده و یکسان سازی پوشش باعث می شود که ارباب رجوع با سمت سازمانی فرد در تماس باشد و نه با شخصیت و طبقه اجتماعی او.
 همسان سازی لباس فرم مانند مدل هایی از مانتو وشلوار اداری ، لباس فرم اداری زنانه ، لباس کار ، در محیط کار مصرف گرایی در سطح جامعه را از بین برده و دیگر وقت کارکنان به توجه و دقت در مارک، رنگ و مدل لباس های همکاران معطوف نمی شود.
یونیفرم اداری منجر به القای مسئولیت به اعضا و ایجاد شخصیت حقوقی برای آنها می شود.
لباس فرم در ادارات
 مصرف گرایی و سرازیر شدن پوشاک وارداتی به کشور باعث به وجود آمدن پوشش ها و مدهایی مغایر با اصول و هنجارهای جامعه در میان جوانان شده است. یکی از مهمترین ارزش های حاکم بر جامعه ما که نشأت گرفته از فرهنگ ملی و مذهبی است، با ایجاد پوشش یکسان منطبق بر معیارهای اسلامی در ادارات و سازمان ها می تواند مروج عفاف، پاکی و مصونیت افراد باشد.
رنگ لباس فرم ادارات
 لباس های فرم سازمان ها نباید براساس رده شغلی رنگ های متفاوتی داشته باشند. این موضوع باعث برتری و کهتری افراد می شود. از لحاظ فرهنگی پوشیدن بعضی از رنگ ها به دلیل جلب توجه در محیط های کار مناسب نیست. رنگ لباس های فرم باید براساس عرف و آداب رسوم جامعه باشد. دکتر مرادی در این باره معتقد است: برای پوشش مشترک بهتر است از رنگ هایی که تأثیر مثبت در روحیه افراد دارد استفاده شود. مدل و دوخت لباس باید راحت و مطابق با معیارهای اسلامی باشد. اگر برای مشاغل مختلف رنگ های متفاوتی در نظر گرفته شود نوعی تمایز در تخصص ها نیز در سطح جامعه مشهود است. همه این اقدامات باید از طریق روش های علمی و با رضایت مردم صورت گیرد تا استحکام بیشتری داشته باشد.
یونیفرم و فرهنگ
یکسان سازی لباس فرم یا همان پوشش در محیط کار اگر براساس هنجارهای فرهنگی و مذهبی باشد، خود عاملی در جهت حفظ فرهنگ ملی، بومی و مذهبی خواهد بود. برای اجرای این طرح باید همه عوامل فرهنگی، اجتماعی، عرفی و روانی در نظر گرفته شود: «ایران کشوری با تنوع اقوام و فرهنگ های غنی است. با تقویت فرهنگ اقوام و استفاده از پوشش های بومی می توان در مقابل هجوم لباس های غربی ایستادگی کرد. لباس های کردی، آذری، ترکمن، بلوچ و… از لحاظ رنگ، دوخت و مدل می توانند الهام بخش بسیاری مدل های لباس برای استفاده در سطح جامعه باشند.»
در نتیجه باید گفت یکسان سازی لباس فرم پوشش در محیط های کار باعث می شود که افراد دیگر نه با شخصیت خودشان، بلکه به عنوان عضوی از سازمان در ارتباط با مردم قرار گیرند.
لباس فرم نشانگر هویت سازمانی افراد شاغل در آن است. انتظار ارباب رجوع از افراد انتظار از پوشش آن نهاد است و کارکنان باید رفتاری در شأن سازمان ارائه دهند.
از این روی واحد تولیدی مانتو مزون جلال با سابقه دیرین در تولید و عرضه لباس فرم می تواند پوشش های اداری سازمان ها و شرکت ها را برعهده بگیرد  .

انتخاب مانتو شلوار لباس فرم اداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۱

یونیفرم اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ

امروزه پوشش اکثر کارمندان و کارکنان و به طور کلی شاغلان در محیط های اداری ، سازمانی و آموزشی و موسسات و شرکتهای خصوصی یونیفرم اداری و لباس فرم اداری با رنگ های مناسب و هماهنگ با شئونات کشورمان و آن سازمان یا شرکت است، نکته ای که درباره یونیفرم و لباس فرم اداری وجود دارد این است که با پوشش اسلامی و فرهنگ جامعه ما کاملا مطابق است.
یونیفرم اداری و مانتو فرم اداری کارکنان زن نیز مطابق عرف جامعه طراحی می شود ؛ بنابراین یونیفرم و لباس فرم اداری کارکنان زن باید با فرهنگ و ارزش های پذیرفته شده جامعه اسلامی مطابقت داشته باشد.
یکی دیگر از فواید لباس فرم دست یابی سازمان یا شرکت بر اتحاد و هماهنگی بین کارکنان خود است.
دلیل اینکه یونیفرم و لباس فرم اداری باید از جنس خوبی انتخاب شود به علت قابلیت نفوذپذیری آن است، اکسیژن از طریق پوست انسان به  بدن جذب می شود حتی پوست وظیفه دفع سموم موجود در بدن را دارد و تعریق باعث خارج شدن مواد زاید بدن می شود، انتخاب جنس لباس مناسب در یونیفرم و لباس فرم اداری باعث رسیدن اکسیژن به پوست می شود و عمل تنفس پوستی به درستی صورت می گیرد.
از طرفی جنس یونیفرم و لباس فرم اداری به دلیل اینکه مدت زمان طولانی استفاده می شود، ارتباط مستقیمی با سلامت و تامین آسایش و طول عمر انسان دارد. بدن انسان چون فعالیت جسمی زیادی دارد تولید حرارت زیادی می کند؛ بنابراین یونیفرم و لباس فرم اداری باید قادر به دفع حرارت و انرژی مازاد بر نیاز بدن باشد تا سلامتی و آسایش فرد را تامین کند. بنابراین انتخاب بهترین جنس یونیفرم اداری و لباس فرم اداری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
رنگ یونیفرم اداری و لباس اداری و مانتو فرم اداری با توجه به هر شغلی می تواند رنگهای متنوعی داشته باشد به عنوان مثال رنگهایی که برای لباس فرم برنامه نویسان بیشتر انتخاب می شود از رنگهای تیره خاکستری یا مشکی و آبی نفتی است.
یونیفرم و لباس فرم اداری به عنوان پرستیژ کاری برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است، داشتن وضع ظاهری قابل قبول و مطابق با شغل فرد از نکاتی است که با رعایت آن فرد در محیط کاری به فردی منضبط و آراسته تبدیل می شود.
یونیفرم اداری و مانتو فرم اداری باید همواره تمیز نگه داشته شود، به این دلیل که برای ارباب رجوع یا مشتریان بسیار مهم است که فردی که با او  اولین ارتباط را برقرار می کند از ظاهر موجهی برخوردار باشد و مطمئنا در مراجعات بعدی ارباب رجوع تاثیر زیادی خواهد داشت.

لباس فرم اداری زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰

مانتو شلوار اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ

به کیفیت مانتو شلوار اداری توجه بیشتری کنید:

مانتو فرم آستردار همیشه بهتر هستند. این مانتو ها بهتر آویزان می‌شوند و در نتیجه عمر بیشتری خواهند داشت. به جنس پارچه مانتو فرم هم توجه کنید و مانتو هایی با جنس بهتر و معروف‌تری را بخرید و بدانید که مانتو فرم ارزان قیمت‌تر عمر کمتری هم خواهد داشت.

لباس فرم محیط کار

رنگ لباس فرم اداری :
رنگ قهوه‌ای رنگی خنثی است که آرامش را به همراه دارد بنابراین از این رنگ‌ها می‌توانید برای همه‌ی مصاحبه‌های استخدامی استفاده کنید.
 رنگ آبی: رنگ آبی رنگ مورد علاقه‌ی اکثریت افراد است و نشان از اعتماد و آرامش دارد و البته اگر آبی تیره را انتخاب می‌کنید این رنگ حس اعتماد به‌ نفس و قدرت را افزایش می‌ دهد.
تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده
انواع مانتو فرم اداری ، لباس فرم اداری

مانتو فرم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰

رنگ لباس فرم اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ

یکی از عوامل مهم در تاثیر گذاری لباس فرم اداری بر مشتریانتان رنگ لباس فرم می باشد. رنگ‌هایی مثل زرد ، سبز تیفانی ، سرخابی ، ارغوانی ، بژ ، سفید ، انواع قرمزها و نارنجی را که مناسب برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های دیگر هستند. کنار بگذارید و در عوض رنگ‌های لباس فرم اداری مثل مشکی، سرمه‌ای ، دودی ، خاکستری ، قهوه‌ای ، سبز یشمی و کرمی را برای محیط کار در نظر بگیرید. مطمئن باشید هیچ یک از همکاران‌تان به شما برچسب «افسردگی» نمی‌زند و در نظر مشتریانتان منظم تر و آراسته تر به نظر می آیید.
تولیدی مانتو مزون جلال
تولید کننده انواع مانتو فرم اداری و لباس فرم اداری زنانه

لباس فرم اداری شیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰

پارچه مانتو اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

شما مدیران و روسای شرکت ها و سازمان ها آیا می دانید بهترین پارچه مانتو اداری برای دوخت فرم اداری چیست؟ برای پاسخگویی صحیح به این سوال باید آگاهی لازم را در زمینه انواع منسوجات و مشخصات آنان داشته باشید.
پارچه های مانتو اداری زیادی را می توان برای دوخت مانتو فرم اداری انتخاب کرد اما در میان تولیدات متنوع، بهترین آن چیست؟
برای مثال فاستونی، ویسکوز، پرادو، فیونا، پرشیا، ترگال و کجراه و … از جمله پارچه های مانتو اداری هستند که برای مانتو فرم اداری نیز انتخاب می شوند.
چروک پذیری، دوام، رنگبندی متنوع و رسمی از معیارهایی می باشد که برای دوخت مانتو و شلوار فرم اداری در شرکت ها و ارگان ها بررسی می شود، زیرا مدیران ترجیح می دهند فرم کارکنان ظاهری آراسته داشته باشند.
یکی دیگر از عوامل انتخاب بهترین پارچه مانتویی فرم اداری، شرایط محیطی می باشد.
 از عوامل دیگر و تاثیر گذار در تولید و دوخت مانتو اداری باید آب و هوا را نیز در نظر گرفت مثلا در آب و هوای گرمسیری نمی توان پارچه های ضخیم را انتخاب کرد و بالعکس.
تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده انواع مانتو فرم اداری ، مانتو اداری ، مانتو و شلوار اداری ، لباس فرم اداری

مانتو اداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۹

لباس فرم اداری زنانه

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

لباس فرم اداری زنانه تولیدی مانتو مزون جلال با تولید انواع لباس فرم اداری زنانه مفتخر است که مطلب ذیل را در مورد لباس فرم اداری زنانه به شما خوانندگان و مشتریان عزیز ارائه نماید .
 هر روز صبح خیلی از ما مردم لباسی را انتخاب میکنیم و میپوشیم ، مدتی جلوی آینه وقت صرف می کنیم ، ممکن است ناگهان نظرمون تغییر کند و در آخرین لحظات لباسمان را تغییر دهیم و در پایان هم برای کفش شاید انتخاب های محدودتری داشته باشیم .
 که البته نکته جالب این است که اکثر ما ایرانی ها از بالا به پایین تنوع لباسامون کم میشه ، مثلا ممکنه ده تا مانتو داشته باشیم ،پنج تا شلوار و سه تا کفش ، که با توجه به همین تعداد انتخابهای ما هم ممکنه تنوع زیادی داشته باشه .
 تصور کنید که به این دردسر هر روزه می توان به روشی پایان داد که مثلا به جای اینکه هر روز این دردسر ها را داشته باشید خیالمان راحت باشد که لباسای فردا صبح آماده است و لازم نیست به خودمان استرس بیجا وارد کنید ، بله درست حدس زدید راه حل این موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه است که البته لباس فرم های اداری زنانه دیر به دیر تغییر میکنند و میتوانیم خیالمان راحت باشه حداقل تا چند ماه از همین روند برای خروج از منزل و رفتن به سر کارمان استفاده خواهید کرد .
 البته موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه امری است که تصمیم گیرنده آن ریاست مجموعه خواهد بود و البته به تناسب کار این تصمیم گرفته خواهد شد . برخی مواقع شرایط کاری هایی وجود دارد که ممکن است مشتریان کمتر پرسنل را مشاهده نمایند و در برخی مواقع استفاده از لباس متحد الشکل برای همه پرسنل مانند یک لباس فرم اداری خاص صحنه زیبا و مرتبی را انعکاس می دهد .
 مثلا تعمیرکاران سیار لوازم مختلف را در نظر داشته باشید ، لباس فرم متحد الشکل ، وسایل نقلیه متحدالشکل و … خود به خود با دیدن هرکدام از آنها یاد خدمات آن شرکت و گستردگی خدمات آنها خواهیم افتاد و به نوعی استفاده از لباس فرم اداری برای آن موسسه به عنوان بنری تبلیغاتی عمل کرده است .
مثلا کارکنان بانک را در نظر داشته باشید ، زمانی که وارد بانک می شوید و صحنه ای را که مشاهده میکنید یک سری کارمند با لباس فرم اداری تمیز  و زیبا ، ناخوداگاه نظم رو در همان نگاه اول برداشت خواهید کرد ولی حالا تصور کنید به جای لباس فرم اداری کارکنان هر یک به نوعی لباس پوشیده اند و هر کدام از رنگ خاصی استفاده کرده اند ، در نگاه اول با مشاهده این صحنه آشفته ذهن شما پیام بی نظمی را دریافت خواهد نمود و به سادگی این موضوع بر روی شما اثر خواهد داشت .
شاید باور کردنی نباشد برای شما که لباس فرم اداری چه تاثیرات متنوعی در تجارت و کار شما خواهد داشت . لباس های فرم اداری تولیدی مانتو مزون جلال ، با استفاده از رنگها و طرح های مختلف بسیار مقبول بوده است و توانسته است مشتریان متعددی را جذب نماید .
تولیدی مانتو مزون جلال با سالها تخصص در امر تولید مانتو شلوار فرم اداری ،مانتو فرم اداری تک ، لباس فرم اداری زنانه پیشنهاد می نماید که از  طرح های متنوع لباس فرم اداری زنانه این واحد تولیدی دیدن فرمایید و ما به شما اطمینان خواهیم داد که تولیدی مانتو مزون جلال با کیفیت ترین محصول را تقدیم شما مشتریان عزیز خواهد نمود .

لباس فرم اداری زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۹

پارچه لباس فرم اداری | مانتو شلوار فرم اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

تولیدی مانتو مزون جلال در جهت ارج نهادن به رضایتمندی مشتریان خود و جلب نظر آنها در طی این سالها همواره برای دریافت سفارش تولید مانتو شلوار فرم اداری و لباس فرم اداری پس از انتخاب مدل لباس فرم اداری کاتالوگ های پارچه را در اختیار شما قرار می دهد تا نوع پارچه فرم اداری ، جنس پارچه فرم اداری ، رنگ پارچه فرم اداری را انتخاب نمایید و سپس نمونه لباس فرم اداری را بر اساس سلیقه شما و انتخاب شما تولید  می نماید و پس از تایید آن توسط شما اقدام به تولید کامل سفارش شما می نماید.

پارچه لباس فرم اداری زنانه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۵

کلاه فرم اداری ، مهمانداری و آژانس هواپیمایی

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده انواع کلاه فرم مهمانداری ، کلاه فرم آژانس هواپیمایی و کلاه فرم اداری می باشد و در رنگ ها ، طرح ها مختلف و طبق لباس فرم اداری شما مشتریان کلاه فرم مورد نظر را تولید می کند ضمنا تولیدی مانتو مزون جلال می تواند در صورت لزوم و تمایل بر روی کلاه فرم لوگوی شرکت یا آژانس هواپیمایی یا … را درج نماید.
کلاه برای مانتو و شلوار فرم اداری کد 105

کلاه مانتو و شلوار و لباس فرم اداری زنانه

کلاه لباس فرم اداری آژانس هواپیمایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۵

طراحی مانتو شلوار اداری

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

امروزه طراحی لباس و پوشاک از نظر رنگبندی و مدل در انواع پوششهای زنانه و مردانه مورد توجه قرار داشته و در لباس های زنانه مخصوصا مانتو و شلوار اداری می بایستی با رعایت شئونات محیط کاری و با الگو گرفتن از نیازهای جامعه امروزی مد نظر قرار گیرد. در صورت نیاز، کارشناسان واحد تولیدی مزون جلال در انتخاب طرح و مدل و رنگ ، ایده های شایسته ای را به شما مشتریان ارائه خواهند داد.  ضمن اینکه سلائق مشتریان هم برای ما قابل احترام بوده و امید است بتوانیم با همفکری محصولی قابل قبول ارائه دهیم تا در راه رسیدن به اهدافتان همراهتان باشیم.

مانتو شلوار فرم اداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۴