تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

تولیدی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم || لباس فرم مهمانداری || لباس فرم اداری || مانتو فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کتتده انواع مانتو اسپرت ، مانتو و شلوار اداری ، مانتو و شلوار فرم

مانتو و شلوار فرم اداری / مانتو شلوار فرم اداری شیک/
لباس فرم اداری زنانه |لباس فرم اداری زنانه و خانم ها |

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

زنان قدرتمند مانتو فرم اداری می پوشند

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

یک مانتو فرم اداری مناسب بیشتر از صرفه جویی در وقت و ذهن فایده دارد. نشان میدهد که چه نوع کاری انجام میدهید، چقدر در آن جدی هستید، و ــ بخش پیچیده‌اش اینکه ــ چه نوع زنی هستید. این مانتو فرم اداری شماست که مرکزیترین نقش را در زندگی شما ایفا میکند. مانتو جلوه عمومی شما را تعیین میکند. آیا زنی هستید که بیش از همه به راحتی اهمیت میدهید ــ کفشهای راحتی، پارچه‌های سبک، طرحهای ساده ــ یا کسی که، مثل من، تطبیق‌پذیری مردانه کتان تیره را ترجیح میدهید؟ آیا ظاهر کاریتان را با یک مجموعه رنگ (سیاه، آبی، خاکی) یا یک طراح خاص مشخص میکنید ــ یا بیشتر اهل تنوع و مدلهای خاص هستید؟ این تمایزها مهم هستند. البته نتایجشان کاربردی هستند، اما دلایل وجودی هم دارند. مانتو فرم اداری شما نشانه آرزو، جایگاه، تجربه و سن شماست. اگر نه شایستگی واقعی شما، اما احساس شما درباره شایستگی را انتقال میدهد همانطور که میل برای داشتن آن را.
مانتو فرم اداری مناسب، دست کم در ظاهر، دلمشغولیهای درونی یک زن درباره قدرت و جنسیتش را برطرف میکند. چون که مسئله واقعاً همین است، اینطور نیست؟ پوشش کار برای زنان سختتر است تا مردان ، سختتر است ، چون محیطهای کاری را هنوز غالباً مردان اداره میکنند، و زنان، که برای به رسمیت شناخته شدن زیر نگاه مردانه رقابت میکنند، باید تصمیم بگیرند چقدر مایل اند که سر کار جذابیت داشته باشند. چقدر با انتخاب مانتوشان به آنها یادآوری میکنید که مانتویی که صبح پوشیده اید مناسب است؟ زنان وقتی با تصمیمهایی درباره نوع پوشش مواجه میشوند، مجبورند مدام و صریح این مسائل را بررسی کنند.
نوشته شده : تولیدی مانتو مزون جلال

لباس فرم اداری
lkfu
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۵

مانتو فرم اداری چیست؟

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ

مانتو فرم اداری یک مانتو رسمی و در عین حال بسیار زیبا که در محل کار شرکتها و ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. مانتو فرم اداری را مدیران شرکتها برای تاثیر گذاری بیشتر در محیط های اداری استفاده میکنند تا پرسنل از خوش پوشی بیشتری برخوردار باشند.

تولیدی مانتو و .|.و تولید مانتو

مانتوهای فرم اداری معمولا دارای رنگ های تیره هستند و پارچه های ساده تری دارند. معمولا مانتوهای فرم اداری جذب می باشند تا جلوه بیشتری داشته باشند.

مانتو اداری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۱